کدکس چیست ؟
نوشته شده توسط : آرامیس

کدکس یک نام شناخته شده در زمینه تولید محصولات بهداشتی است که در بیشتر موارد برای رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع گاهی افراد کاندوم را تنها به نام کدکس می‌شناسند. اما این نام نوعی از کاندوم نبوده و نام برندی است که محصولات متنوعی در این زمینه تولید می‌کند. افراد برای داشتن رابطه جنسی بهتر و لذت بیشتر، باید با این محصولات آشنا بوده و در صورت لزوم از آنها استفاده کنند. به طور کلی برندهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که کدکش یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین آنهاست. کدکس یا ناچ کدکس محصولات مختلفی در این زمینه ارائه می‌کند که در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

 

منبع : کدکس چیست ؟

کدکس

به طور کلی به محصولات تولید شده در شرکت ناچ کدکس، کدکس می‌گویند. محبوبیت این برند به دلیل تنوع زیادی است که عرضه می‌کند. همچنین از لحاظ کیفیت نیز احتمالا یکی از بهترین ها محسوب می‌شود. به دلیل نقش و اهمیت استفاده از این محصولات در رابطه جنسی، افراد باید همواره اجناس با کیفیتی در این زمینه خریداری کرده و به سلامت جنسی و بهداشت فردی خود اهمیت دهند. این محصولات در داروخانه ها و فروشگاه ها معتبر قابل دسترس هستند که افراد می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. تنها باید در زمینه نحوه مصرف آنها را یک مشاور جنسی کمک بگیرند. برای آشنایی با روش های افزایش زمان انزال طبیعی کلیک کنید.

علت استفاده از کدکس

این که چرا افراد باید از کدکس استفاده کنند؛ سوالی است که ذهن بسیاری از خریداران را به خود مشغول کرده است. در ابتدا باید گفت که این برند ایرانی بوده و در شهرهای مختلفی از ایران نمایندگی دارد. حتی به دلیل کیفیت بالای این برند به برخی از کشورهای دیگر مانند افغانستان، عراق، لبنان، سوریه و ترکیه نیز صادر می‌شود. این محصولات به دلیل کیفیت بالا و عدم حساسیت، قیمت مناسب . مقاومت قابل قبول، بسیار پرطرفدار است.

موارد استفاده کدکس

طبیعی است که با استفاده از محصولات کدکس از بسیاری از بیماری ها و مشکلات زناشویی جلوگیری می‌شود. همچنین قطعا کیفیت رابطه زناشویی بالارفته و افراد می‌توانند در روابط خود تنوع ایجاد کنند. این محصولات در برقراری یک رابطه جنسی خوب نقش بسیار مهمی داشته و به زوجین کمک زیادی می‌کند. تنها بهتر است افراد برای استفاده از این محصولات، از یک متخصص نیز کمک بگیرند.

محصولات شرکت کدکس

کدکس طیف وسیعی از محصولات را برای داشتن رابطه جنسی لذتبخش و ایمن در بر می‌گیرد. این محصولات تنها به کاندوم محدود نشده و شامل ژل، اسپری و… نیز می‌گردد. در این قسمت به بررسی این محصولات می‌پردازیم

????انواع اسپری کدکس

اسپری هایی که با نام اسپری تاخیری می‌شناسیم خود دارای انواع مختلفی هستند که توسط کدکس تولید می‌شوند. برای اطلاع از عوارض اسپری تاخیری کلیک کنید.

تاخیری: اسپری تاخیری همانطور که از اسم آن مشخص است برای به تعویق انداختن انزال استفاده شده و در بیشتر موارد قابل استفاده برای مردان است.

دابل دیلی: اسپری دابل دیلی برای حفظ نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

????کاندوم کدکس

از معروف ترین محصولات شرکت کدکس کاندوم است که خود شامل انواع گوناگونی می‌گردد. علاوه بر این تمام انواع در چهار سایز کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ وجود دارند.

تاخیری جیسینگ: این نوع از کاندوم بسیار پرفروش و محبوب بوده و در بسته های 12 تایی به فروش می‌رسد. همچنین جزو انواع میوه ای کاندوم های کدکس محسوب می‌شود. این نوع کاندوم خاردار نیز دارد.

خاردار: در نوع خاردار، برجستگی هایی روی سطح کاندوم وجود دارد که منجر به لذت بیشتر می‌گردد. همراه با این نوع از کاندوم می‌تواند از ژل های روان کننده نیز استفاده کرد.

ضدقارچ: برخی از انواع کاندوم های کدکس حاوی ترکیبات ضد قارچ و ضد آلرژی هستند. این نوع از کاندوم نیز شامل انواع اسانس دار نیز می‌شود.

ناچ کدکس: این نوع کلاسیک و کاملا ساده بوده و جنس آن از لاتکس است. این نوع معمولا از پرفروش ترین ها محسوب می‌شود.

????ژل کدکس

یکی دیگر از محصولاتی که در حین رابطه جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ژل های مختلف است. ژل کدکس نیز به شکل های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد.

لوبریکانت: لوبریکانت ها خاصیت رولن کنندگی داشته و درد و فشار ناشی از دخول را به حداقل می‌رسانند. این محصول نه تنها خاصیت درمانی داشته بلکه برای لذت بیشتر نیز استفاده می‌شود. لوبریکانت ها نیز با رایحه های مختلفی وجود دارند.

تاخیری: ژل های تاخیری کدکس هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده هستند. این محصول باید حداقل 20 دقیقه قبل از رابطه استفاده شده و حتی شسته شود و سپس رابطه آغاز گردد.

روان کننده : این نوع ژل خاصیت آب رسانی و مرطوب کنندگی برای ناحیه تناسلی را دارد. این ژل ها در بیشتر موارد بر پایه آب بوده و همچنین خاصیت ضد حساسیت و ضدقارچی دارند.

????قرص

برخی تصور می‌کنند که شرکت کدکس قرص نیز تولید می‌کند؛ اما اینطور نیست. این شرکت تنها تولید کننده انواع کاندوم، اسپری و ژل است.

مزایا و معایب استفاده از کدکس

در استفاده از محصولات کدکس، قطعا مزایا و معایبی نیز وجود دارد. افراد بهتر است با توجه به این موضوعات و همچنین شرایط جسمانی خود از این محصولات استفاده کنند.

✨فواید

استفاده از محصولات کدکس، به طور چشمگیری لذت ناشی از رابطه جنسی را افزایش داده و همچنین از بسیاری از مشکلات نیز جلوگیری می‌کند. برای مثال با استفاده از کاندوم در رابطه، احتمال انتقال بیماری های مقاربتی به حداقل رسیده و همچنین امکان بارداری ناخواسته نیز کنترل می‌شود. البته بهتر است زوجین در این مورد صحبت کرده و در مورد حساسیت های بدنی و یا حتی بیماری های یکدیگر مطلع شوند.

✨معایب

در برخی از موارد افراد نسبت به جنس لاتکس و یا رایحه آن حساسیت داده و دچار مشکلاتی می‌گردند؛ که در این صورت باید با متخصص مشورت کنند. از طرفی این محصولات همیشه به شکل موثری عمل نکرده و احتمال خطا نیز وجود دارد. علاوه بر این استفاده از محصولات تاخیری، در صورت ابتلا به زودانزالی، تنها برای مدتی اثربخش بوده و بعد از آن مشکل فرد را تشدید می‌کنند. افراد نباید به صورت مکرر از این محصولات استفاده کنند.

سخن پایانی

استفاده از محصولات کدکس بسیار موثر بوده و کیفیت زندگی جنسی افراد را ارتقا می‌بخشد. اما از طرفی دارای عوارض جانبی نیز هستند که در صورت استفاده نادرست از آنها می‌توانند مشکل ساز باشند. به همین دلیل باید برای استفاده از آنها از یک متخصص و مشاور جنسی کمک گرفت. همچنین زوجین نیز باید در این مورد با یکدیگر صحبت کرده و از بروز مشکلات پیشگیری کنند.

 

 

 

منبع : کدکس چیست ؟

 





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: